Ce inseamna event planner si event planning de succes?

In primul rand, daca iti doresti sa fii un bun event planner este important sa fii trup si suflet dedicat  acestui job. Sa fii multi-tasking este pe aceeasi pozitie, sa fii foarte bine organizat si putina charisma nu strica, eventual o stea norocoasa care sa iti aduca mereu numai momente si clienti pe aceeasi lungime de unda. Pe langa toate acestea, nu uita ca un strop de creativitate este tot in topul abilitatilor cerute si conteaza foarte tare in momentele mai mult sau mai putin bune.

De ce sa fii multi-tasking, dedicat trup si suflet sau chiar creativ?

Ca si event planner trebuie sa ai 4 maini, 4 picioare si o minte foarte rapida, deoarece clientul se asteapta ca tu sa rezolvi tot ce doreste el in timp record, iar asta te pune in situatia in care uiti de masa, de casa ta si uneori chiar si de tine.

De ce organizat si nu altfel?

Organizarea este foarte importanta in event planning deoarece daca nu iti poti organiza timpul sau spatiul, cum altfel o sa reusesti sa organizezi un eveniment? Este o intrebare logica si foarte punctuala. De aceea de multe ori o sa intalnesti la interviurile din zona event planning-ului multi angajatori care au la ei agende, tablete si telefoane pentru a nota, inregistra tot ce zici. O sa vezi ca inclusiv cat iti iau tie interviu, se vor ocupa de un client si aici ajungem iar la multi-tasking.

Multi-tasking e mai palpitant

Da, e palpitant, dar si foarte intens, iar asta poate fi o caracteristica definitorie in această industrie. Daca nu te poti multiplica si nu poti rezolva tot ce avea deadline data de ieri, inseamna ca e bine sa te evaluezi singur si sa spui “Da, sunt facut pentru acest job!” sau “Nu, nu sunt facut pentru acest job!”.

Creativitate, creativitate si iar creativitate…

Clientul asteapta de la tine sa ii citesti gandurile si sa reusesti imposibilul, iar pentru asta trebuie sa ai o doza mare de creativitate pe care sa o utilizezi oricand, inclusiv cand clientul iti atrage atentia ca undeva, exista o “mica problema”. De aceea pentru lucrand in event planning este foarte important sa fie creativ si in somn.

Apropierea de client si istoria acestuia pentru crearea celei mai bune oferte

Daca un clientul este nou este necesar ca inainte de a face o oferta acestuia, sa vezi istoria firmei, sa cauti cat mai multe informatii si sa creezi dupa aceea o conexiune cu acesta. Nu uita niciodata ca intre tine si client, el este cel important, iar dorinta lui este porunca pentru tine.

Acestea fiind spuse, pentru a fi un event planner bun trebuie sa fii organizat, sa ai o doza mare de creativitate, sa poti sa te multiplici si sa stii ca ziua are 32 de ore, nu 8, 12 sau 48 de ore; latura multi-tasking sa fie foarte bine dezvoltata. Event planningul este un domeniu solicitant care te va forta sa inveti sa te perfectionezi in continuu.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s