Sfaturi pentru business event plannerii din Bucuresti

Evenimentele memorabile nu se creeaza din senin. Daca unul tocmai s-a produs inseamna ca un business event planner din Bucuresti si-a facut munca foarte bine. Pentru un astfel de rezultat este nevoie de multa munca, rabdare si perseverenta.

Exista o multime de sfaturi pentru event planneri in general. Vom aminti 10 cele mai importante sfaturi pentru a crea un eveniment memorabil.

  1. Decide care este audienta dorita inainte sa incepi planificarea propriu-zisa

Este foarte important sa ai in vedere ce tip de oameni o sa inviti sau ce tip ce oameni ai vrea sa atragi. „Pentru cine” devine cea mai importanta intrebare cand organizezi un eveniment de orice tip. Odata decis pentru cine faci toate eforturile, raspunsurile la celelalte intrebari vor veni de la sine. Organizarea unui eveniment inseamna raspunsuri la o lista de intrebari, de aceea este bine sa pui pe hartie totul: intrebari si raspunsuri.

  1. Fa o lista cu materiale sau servicii de care ai nevoie: include totul de la iluminat pana la racoritoare

In organizarea unui eveniment totul conteaza si micile detalii fac diferenta. Metodele de entertainment, mancare si bautura, chiar si locurile de parcare sunt importante. Trebuie sa gandesti din perspectiva invitatului, sa intelegi de ce ar avea nevoie si ce trebuie tu sa ii oferi sa se simta bine. Fa o lista pentru a nu uita lucruri importante sau idei geniale.

  1. Alege un scop clar pentru organizarea evenimentului

decorationFiecare eveniment trebuie sa aiba un scop bine definit pentru a nu face eforturi degeaba. Trebuie sa stii exact de ce faci ce faci, ce speri sa obtii. Vrei sa iti dezvolti afacerea, sa atragi noi colaboratori sau investitoti? Vrei sa strangi sau sa faci bani? Daca lucrezi cu o echipa, fa bine sa le spui si lor care este scopul. Un business event planner din Bucuresti de succes stie intotdeauna ce scop are si pentru ce depune in mod constant eforturi.

  1. Fii atent la date pentru a nu te suprapune cu alte evenimente

Este important ca data evenimentului pe care vrei sa il organizezi sa nu se suprapuna cu alte evenimente. De asemenea este de preferat sa nu fie aproape de sarbatori sau de perioadele in care se iau concediile. Daca se poate fii atent la alte evenimente din aceeasi industrie pentru a evita sa pierzi din public in favoarea lor.

  1. Fii dispus sa faci schimbari legate de numarul participantilor, locatie sau orice alt detaliu

Procesul de organizare de evenimente este un proces dinamic care sufera modificari constant. Pentru un business event planner din Bucuresti este important sa fie deschis la schimbari si sa nu se simta descurajat. Lucrul acesta este natural si perfect normal atat timp cat scopul final nu este pierdut din vedere. Intotdeauna este loc de mai bine si se cere adaptabilitate, flexibilitate.

  1. Cunoaste-ti limitele

Se stie de la inceput ca scopul final al organizarii unui eveniment este crearea unuia care sa aiba succes la public. Pana la atingerea acestui obiectiv este important ca business event planner-ul din Bucuresti sa isi evalueze cu atentie si onestitate limitarile si capacitatile. Acestea pot fi legate de marimea bugetului sau de timpul de planificare si organizare. Un eveniment important si cu un numar mare de participanti are nevoie de mai multe luni de organizare, pe cand unul mai mic, intim chiar poate fi realizat chiar intr-o saptamana. Daca bugetul este mic, va trebui sa compensezi prin creativitate si multa implicare din partea ta. Un business event planner din Bucuresti care are experienta nu se va supraestima niciodata si va stii cand sa se opreasca.

  1. Creeaza-ti obiective SMART

Se incepe cu strategie. Orice eveniment de succes, la fel ca in construirea unei afaceri, are nevoie de o strategie geniala. Evenimentele live sunt o modalitate buna de a-ti populariza brandul, de a te conecta cu alti competitori, de a primi feedback asupra muncii tale, dar este esential sa stii ce obiective ai. Creeaza-ti obiective masurabile si realizabile de care sa te tii. Toate eforturile tale trebuie sa se duca in directia lor.

  1. Creeaza-ti un plan de finantare

Trebuie sa stii de la inceput cine va plati pentru eveniment. Unele evenimente sunt platite de sponsori, vanzari de bilete, buget intern de marketing sau o combinatie din toate trei. Cand creezi bugetul pentru eveniment, nu uita sa estimezi cati bani poti primi din sursa de venit. Inainte sa platesti pe oricare din colaboratori sau sa semnezi un contract, este o idee buna sa iei un avans de la sponsori sau din vanzarea de bilete. Trebuie sa te asiguri ca ai cu ce plati.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s