7 sfaturi pentru corporate event plannerii din Bucuresti

Corporate event plannerii din Bucuresti au o misiune dificila si consumatoare de timp, aceea de a organiza evenimente pentru corporatii si corporatisti. Fie ca este vorba de o intalnire intre mai multi parteneri, o sedinta intre asociati, o strangere de fonduri sau chiar o lansare de produs, acestia trebuie sa aiba o multime de cunostinte si de abilitati pentru a face un eveniment sa aiba succes.

In continuare vom vorbi despre cateva sfaturi care ii pot ajuta pe corporate event plannerii din Bucuresti sa organizeze un eveniment cu un masiv succes.

  1. Creeaza un buget de cheltuieli

Inainte sa pui intr-o lista ce trebuie sa cumperi sau cati bani ai, fa-ti un buget de cheltuieli pe care sa nu il depasesti. Evenimentele in general tind sa coste mai mult decat este prevazut si acest lucru nu este in regula. Fa-ti o lista detaliata de cheltuieli si subliniaza acele lucruri pe care sponsorii le pot acoperi. Cu cat lucrezi cu mai multe branduri si parteneri cu atat vei putea economisi.

  1. Ia in considerare strangerea de fonduri

Strangerea de fonduri pentru evenimentul tau poate fi o optiune pe care nu ai luat-o in considerare, dar care ar functiona perfect. Daca este prima oara cand organizezi un eveniment, foloseste platforme pentru a strange fonduri pentru evenimentul tau. Daca nu se strang bani destui sa acopere un anumit numar de bilete, atunci evenimentul nu va avea loc. Este un sistem foarte util, venit din Statele Unite, care poate fi o mina de aur pentru corporate event plannerii din Bucuresti.

  1. Ai nevoie de un plan de marketing foarte detaliat

Pune la punct un plan de marketing pentru eveniment. Cu cat esti mai organizat si mai specific in planul tau, cu atat sunt sanse mai mari de reusita. Cauta oameni specializati sa te ajute daca nu te pricepi foarte bine la marketing.

  1. Fii perseverent si neobosit in eforturile tale

Daca vei obosi si vei renunta la elemente ale planului, totul se va destrama. Pana nu se desfasoara evenimentul, trebuie sa dai dovada de perseverenta si o forta de munca neobosita, care nu vrea sa doarma. Aduna oameni, oameni, oameni. Nu vrei sa fii singur la eveniment.

  1. Da motive reale oamenilor sa vina la evenimentul tau

Daca nu le oferi motive bune, reale, concrete pentru care sa vina, oamenii nu se vor obosi sa ia in seama evenimentul organizat de tine. Este foarte important sa stii cum sa te vinzi si cum sa vinzi un eveniment, mai ales in business world. Oamenii din lumea business au nevoie de un continut educational, sa simta ca vor invata ceva daca vor veni sau sa aduci pe cineva de la care sa invete ceva, un speaker faimos, un trainer, coach, un expert intr-un domeniu.

  1. Pune in scris beneficiile pe care audienta le va avea daca o sa vina

Oamenii nu stiu si nu isi dau cu presupusul despre evenimente. Corporate event plannerii din Bucuresti trebuie sa spuna in scris ce ofera audientei, participantilor pentru ca acestia sa aiba anumite asteptari si o idee clara despre ce o sa se intample la eveniment. Cu cat sunt mai multe detalii, cu atat sunt mai multe sanse sa apara. Totusi, nu scrie un roman. Nu vrei sa plictisesti.

  1. Invata sa vorbesti cu presa

Jurnalistii sunt mereu ocupati sau presati de termene limita. Nu au timp sa asculte o prelegere. Fii concis, dar da de inteles ca stii mai multe decat le spui si ca te pot cauta pentru mai multe informatii. Iar este vorba despre vanzarea unei idei, de vanzarea propriului brand sau brandului personal.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s